اطلاعاتی در مورد ورق طرح ذوذنقه
نوشته شده توسط : meysam

ورق طرح ذوذنقه یکی از طرح هایی است که می‌توان از آنها برای ساخت سقف ساختمان ها استفاده نمود. از این ورق برای پوشش دهی سقف های شیروانی می‌توان استفاده نمود. این ورق ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و از مزیت هایی مانند ظاهر زیبا ، سبک بودن برخوردار می‌باشد که در نهایت باعث کاهش وزن سازه نیز می‌شود. این ورق با ضخامت های متفاوتی با توجه به در خواست مشتری از 0.4 ال 0.7 قابل تولید می‌باشد.


این نوع ورق ها در چه مکانهایی کاربرد دارند؟


سوله های صنعتی
تولیدی
ورزشی
نصب جهت دیوار کشی
ساخت انواع کانکس ها

 

نکات قابل توجه هنگام خرید ورق ذوذنقه رنگی


به شما توصیه می‌کنیم ورق های ذوذنقه رنگی که تولید فولاد مبارکه اصفهان میباشد را خریداری نمایید چرا که این محصول در بین نصابان و بازاریابان بسیار شناخته شده میباشد و مورد تایید قرار گرفته اند.
ورق هایی با ضخامت 50 صدم میل را خریداری نمایید . شایدد شنیده باشید که هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد از دوام و استحکام بیشتری برخوردار می‌باشد اما تجربه ثابت کرده است ورق های یا ضخامت کمتر و بیشتر هر دو به مشتری ضرر وارد خواهند کرد.
به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاههای دارای اعتبار و شناخته شده نسبت به خرید این ورق اقدام نمایید و صرفا به جایگاه مغازه یا دکان توجه نکنید.
رنگ ورق را چک نمایید. در صورتی که ورق ها به صورت کارخانه ای رنگ شده باشند رنگ ورق شما یکدست و بدون زدگی می‌باشد. ورق های فابریک در طی چند مرحله رنگ می‌شوند و دارای استحکام بیشتری هستند. علاو.ه بر آن ویژگی منحصر به فرد دیگری که ورق های فابریک با ورق هایی که به طور دستی رنگ می‌شود دارند آستر و یا پرایمری با رنگ طوسی می‌باشد. در صورتی که ورق آبی ذوذنقه ای خریده اید که دو طرف آن به رنگ آبی است این ورق اصل نمی‌باشد چراکه ورق آبی فابریک دارای یک رو ورق آبی و یک رو ورق طوسی رنگ می‌باشد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: